روزشمار علائم ابتلا به کرونا:

از زمان آلوده شدن فرد تا بروز علائم ممکن است چندین روز طول بکشد این روز شمار از زمان بروز علائم است.

روز اول: علائم خیلی خفیف آغاز می شود. مبتلایان در روزهای آغازین ممکن است تب، سرفه های خشک یا بعضا تنگی نفس احساس کنند. علائم برخی نیز ممکن است از جنس خستگی مفرط و درد عضلانی باشد. درصد کمی از مبتلایان ممکن است یکی دو روز قبل از بروز این علائم اسهال یا تهوع داشته باشند.

روز پنجم: در موارد حاد، علائم بیمار شدید تر می شود. تنفس بیماران با مشکل همراه می شود، به خصوص افراد مسن تر و افرادی که سابقه بیمار های زمینه ای داشته باشند.

روز هفتم: اکثر کسانی که در بیمارستان بستری شدند در هفتمین روز شروع علائمشان به بیمارستان منتقل شده اند.

روز هشتم: در بیماران بدحال، علائم شدید تر می شوند. مبتلایان به احتمال زیاد دچار تنگی نفس و ذات الریه یا سندرم دیسترس تنفسی حاد می شوند. در صورت بروز سندرم دیسترس تنفسی برای بیمار لوله تنفسی کار گذاشته می شود. متاسفانه اغلب کسانی که به سندرم دیسترس تنفسی دچار می شوند از دست می روند.

روز دهم: در صورتی که وضعیت بیماران رو به وخامت برود، روز دهم در سیر بیماری زمانی است که بیماران به بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) منتقل می شوند. مشکلات گوارش و درد شکم و از دست دادن اشتها در این بیماران به شدت بیشتر می شود.

 

در آزمایشگاه مانا تهران سعی کرده ایم با بهره گیری از بهترین دستگاه ها و به روز ترین و معتبر ترین کیت های حال حاضر که  دارای تاییدیه CE و IVD هستند جهت افزایش دقت و سرعت جوابدهی استفاده نماییم.

چنانچه شما مشکوک به کرونا هستید و یا در روزای اخیر با افراد مبتلا در تماس بودید همین امروز جهت انجام تست کرونا در منزل با شماره 88820833 تماس بگیرید و همینطور می توانید درخواست خود را در شبکه های اجتماعی به شماره 09334454518 ارسال نمایید.

پس از هماهنگی و تماس جهت نمونه گیری از سوی آزمایشگاه کادر نمونه‌گیر متخصص مجموعه آزمایشگاهی مانا در کمتر از 4 ساعت با رعایت پروتکل های بهداشتی به خانه شما اعزام شده و نمونه گیری را انجام داده و نتیجه ی آزمایشات در کمتر از 24 ساعت به صورت آنلاین از طریق همین سایت در اختیارتان قرار می گیرد.