درباره آزمایشگاه مانا

مانا به معناي ایستا و ماندگار است و نگاه ما به مجموعه مانا هم نگاهي به سان یک درخت تنومند و ماندگار، رو به رشد و شكوفايي است؛ از این رو لوگو مجموعه هم به شکل بی نهایت طراحی شد. به همین دلیل پرسنل آزمایشگاه مانا به طور هدفمند براي رشد روز افزون اين مجموعه تلاش مي‌كنند.

سرکار خانم صلاحمند مدیریت این مجموعه برای تحقق این هدف، پس از سال ها تجربه در زمینه کنترل کیفیت آزمایشگاه، افتخار تاسيس آزمایشگاه مانا را داشته است.

اين آزمایشگاه موفق شد در کمترین زمان ممکن تبديل به مرکز پایش و غربالگری پیش از تولد نوزادان با بهره گیری از برندهای معتبر اروپایی و امریکایی، از جمله دستگاه Delfia Express کمپانی Perkin elmer شود، همچنین توانست گواهی کنترل کیفی خارجی خود را از RIQAS کشور انگلستان دریافت نماید.

 همه آزمایشات موجود در مانا، با توجه به نگاه کیفیتی مدیریت مجموعه و دقت نظر ایشان با کیت ها و دستگاه های دارای تاییدیه های CE,IVD و همچنین مجوز های لازم از وزارت محترم بهداشت ایران هستند. هدف ما در مانا، ارتقای سطح سلامت در بالاترین سطح ممکن با به کارگیری از روش های تشخیصی درست و قابل اتکا است و همین موضوع باعث تمايز آزمایشگاه مانا با دیگر آزمایشگاه ها شده ‌است.

Manalab.ir، وب سایت رسمی آزمایشگاه، با هدف ارائه خدمات شبانه روزی در جهت اطلاع از جواب بیماران و آشنایی با آزمایشات شروع به فعالیت کرده‌است. این سایت با الگو‌برداری از وب سایت‌های معتبر خارجی، امکانات وسیعی را از جمله ارائه توضیحات ، ویژگی ها ، نحوه انجام و ...  در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

هدف ما در آزمایشگاه مانا همراهی شما برای انتخاب مناسب ترین و درست ترین آزمایشات است.

هدف نهایی مجموعه مانا تبدیل شدن به معتبرترین و تخصصی ترین قطب آزمایشگاهی کشور در امر پذیرش نمونه از سایر مراکز می باشد.